Hemelbekleding uitbouwen en andere audiovraagjes

Auto hifi: radio, speakers, versterkers etc. worden in dit forum behandeld

Moderator: BDD Forum Beheer

Hemelbekleding uitbouwen en andere audiovraagjes

Berichtdoor Cooper » zo sep 07, 2008 8:56 pm

Ik had graag van m'n reserve touring de hemelbekleding overgezet naar mijn auto.
Ze zijn beiden met een groot open dak. Is dit moeilijk, klikt de hemel overal of zijn er ook ergens vijzen die moeten gelost worden? Nu ik die cd wisselaar gevonden heb had ik graag de originele radio-cassette en de luidsprekers in de hemel overgebouwd naar mijn Touring want volgens mij was dit destijds toch ook weer een speciale optie die 6 speakers .
Zat er destijds in die radio of in dat pakket een zwaardere versterker dan standaard of wat hield dit pakket in? Ik weet dat ze nu met Harmann cardon of zoiets werken was er destijds ook al zo een pakket? Is de radio beveiligd tegen diefstal, maw gaat hij iets doen (of niet meer doen) als ik hem uit het dashboard haal? Vraagt de demontage speciaal gereedschap?

De radio vraagt een code om in te geven maar die heb ik niet en de vorige eigenaar ook niet, kan men bij de dealer die code ergens terug ophalen?

Het originele BMW alarm had ik ook graag overgebouwd. Ik heb onder de achterbank denk ik de ontvanger gevonden en naast de schakelaar van de mistlampen zit er een rood lampje. Zijn deze ergens met elkaar verbonden of zijn er nog andere zaken waar ik moet opletten bij het overbouwen?

Sorry voor de vele vragen maar ben op dit vlak een echte BMW leek, maar voor zoiets bestaat er het forum toch dacht ik hé?

Alvast vriendelijk bedankt op voorhand voor de tips die misschien zullen volgen.
Cooper
MINI Oned 1.4 Park Lane 2005
Mini Cooper 1.3 1985
Mini Clubman Estate 1.1 1981
Mini Special 1.0 1978
BMW 525tds touring 1996
BMW R 1200 RT 2005
Cooper

Keer terug naar Audio